קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן הוא קייטרינג כשר, בעל היתר להכנת והגשת אוכל כשר לפי חוקי הכשרות היהודיים. שירות קייטרינג כשר מספק מגוון מנות העומדות בכללי הכשרות (חוק התזונה היהודי). על מנת לספק שירות מסוג זה, על הבעלים להיות מוסמך על ידי רב. קייטרינג כשר מתחלק לשני מטבחים כאשר האחד חלבי והשני בשרי. זוהי דרך להגיש אוכל בשבת חתן, לחוגגי האירוע, מבלי לחשוש שמא האוכל לא כשר. הרכיבים המשמשים לכשרות חייבים להיות מאושרים ככשרים גם על ידי רב שעבר הכשרה. על מנת לקבל הסמכה, מרכיב לא יכול להגיע ממקום שיש בו חשש לערבוב מרכיבים לא כשרים עם כשרים. משמעות הדבר היא שגם אם משהו מאושר כשר, ייתכן שהוא לא מתאים לשימוש בכל סוגי המאכלים או המאכלים העשויים עם מרכיבים מסוימים כגון בשר או מוצרי חלב. הטיעון העיקרי למזון כשר הוא שהוא מספק מקלט בטוח מפני זיהום פוטנציאלי ממזונות לא כשרים שעלולים לגרום למחלות אצל יהודים.

קייטרינג לשבת חתן שומר שבת?

מכיוון ששבת החתן חלה בשבת שלפני או אחרי החופה, הזמנת קייטרינג ביום שבת תהיה בלתי אפשרית. עם זאת, שירותי קייטרינג רבים מאפשרים הזמנת קייטרינג ליום שישי, לפני כניסת השבת, כך שתצטרכו בעצמכם לסדר את האירוע בבוקר שבת. אם אינכם רוצים לשקוד על ארוחת שבת חתן בעצמכם ומעוניינים בקייטרינג שומר שבת, יהיה עליכם לבצע עסקה זו בהבנה כאשר אין אפשרות להכשיר את אוכל שנסע בשבת. רוב המזון שתקבלו מהקייטרינג ביום שישי בצהריים יכנס למקרר או יעמוד על פלטה חמה עד לשבת בבוקר. עם זאת, לא כל שבת חתן היא שבת של שומרי שבת. והביקוש לשירותי קייטרינג בימי שבת עולה מיום ליום. העלייה בביקוש לשירותי קייטרינג בשבת נובעת מכך שאירוע זה חשוב לרוב מי שמתחתן ורוצה לעלות לתורה לאחר החופה.

לאיזו שעה להזמין את הקייטרינג לשבת חתן?

כאשר אירוע שבת החתן מתחיל בשעות הבוקר, שירות קייטרינג לארוחת צהריים הוא פתרון אידאלי עבור כל מי שהוזמן לבית כנסת וכן לאלו שהוזמנו לאירוע שלאחר העלייה לתורה של החתן. עלות-תועלת של קייטרינג לשבת חתן לארוחת צהריים הוכחה כטובה יותר מימים או שעות אחרים. שירותי קייטרינג לאירועי שבת חתן בשעות הצהריים הם שירות הקייטרינג הפופולרי ביותר לאירועים מסוג זה. הם מספקים מגוון רחב של אפשרויות אוכל וניתן להתאים אותם לכל אירוע. שירותי קייטרינג לאירועים מציעים מגוון אפשרויות אוכל וניתן להתאים אותם לצרכים שלכם. הם גם מספקים משלוח והתקנה מהירים, מה שהופך אותם לבחירה הפופולרית ביותר עבור אירועי שבת חתן.

אפשר להזמין קייטרינג לאירוע שבת חתן שעושים בבית?

ישנן דרכים רבות למצוא ולהזמין קייטרינג לאירוע שבת חתן ביתי. אתם יכולים לשכור קייטרינג וכמו כן לשכור גם צוות מלצרים ומלצריות שישרתו את האורחים שלכם במהלך האירוע. חברות קייטרינג מספקות יותר מסתם אוכל, הן מספקות תכנון אירועים ומסייעות בקישוטים וכן מספקות צוות שיסייע בהגשת האוכל ובניקיון לאחר מכן. ישנן דרכים רבות ושונות לקיים אירוע שבת חתן בבית אך חשוב (כמעט יותר מהכל) להתחשב בצרכי האורחים ולברר מה הם רוצים הן מבחינה האוכל והן מבחינת הכשרות. כדאי גם לחשוב על מספר האנשים שישתתפו באירוע שלכם, כי מאכלים מסוימים עשויים שלא להתאים לקבוצות גדולות. קייטרינג לאירוע משפחתי כמו אירוע שבת חתן הוא משימה גדולה יחסית, במיוחד אם אתם חוגגים כזה מאורע בפעם הראשונה. יהיה עליכם לוודא שהכל מכוסה מכף רגל ועד ראש, החל מהתפריט ועד לקישוטים ומעבר לכך.

קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן
קייטרינג לשבת חתן

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *